men ÅH.

sorry värdelöst bloggande. men jag jobbar ju häcken av mej!
i torsdags var tre glada/övertrötta/ambitiösa tjejer kvar på Happy Fiction till midnatt..

fredagen var intensiv och gick sakteliga över till kickoff framåt kvällen. kommer undebara bilder så fort jag hinner ta mej mer tid än dessa två minuter jag nu spenderar här.
verkar som ett helt fantastiskt team!

och imorn då herregud e de dags. DÅ GÅR VI I PRODUKTION!
och jag ska va inspelningsledare.. e inte utan att jag har lite nerver utanpå här hemma. men SHIT va kul de ska bli!


hann me å ha en liten inflyttningsfest igår också.
en mkt klassisk sådan. ett bord gick, x antal glas fick också tacka för sig. "någon" spillde rödtjut på precis allt, ett blodigt knä fick tas om hand. en strumpbyxa nödlagades med rosa nagellack. soffan fick tjäna som sovplats. kylskåpet va för en gångs skull välfyllt.
och framför allt - vi hade en fantastisk kombination av sköna människor innanför våra väggar!

lyckad kväll och tack alla för fantastiska inflyttningspresenter.
(sofias va helt klart uppskattad idag. Cola, ett pizzakit och fet påse godis- SJUKT bra tänk)


nu packa ihop mitt pick och ordna mitt pack. sömn och sen upp tidigt för inspelning på Historiska museet imorn!!
Senare/Hast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0