patetisk.

igår. efter att ha tränat livet ur mej på svt gymmet i ren frustration. satt jag ensam hemma på Lidingö och åt köttbullar.
Jag har efter 21år i livet upptäckt att man kan "tillaga" köttbullar i mikron!!! detta är en världsomväldande upptäckt för mej ska sägas, och varför, undrar jag då, har ingen berättat det här tidigare?
Jag kände inte för disk. (när man nu gör de..) så jag värmde massa köttbullar i mikron, hade på ketchup och åt utan makaroner eftersom jag inte orkade koka. GOTT de va.

frågan e nu. jag, ensam framför sex and the city med en skål köttbullar. patetiskt? eller rentav lite ballt?

har nu bara en skiva kvar på hela Sex and the City boxen. sorgliga tanke.

kommer HEM till påsk. ska bli helt underbart. saknar the hast family!

ska nu åter till arbetet, lämna tillbaka en gigantisk banan på rekvisitan och se hur det går för Nassim i studion.
glöm inte att kolla in Bolibompawebben. de e faktiskt kul.

bolbompawebben

nu påskfika med hela redaktionen! Later/hast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0