en grym kväll va.

påsken då. hittills grym ska jag säga. 
ska berätta mer senare när jag har såkallad: TID.

men fredagen va helt och totalt grym! 
Hast, Hedman. Hulda & Holm. hemma hos malin i fredas. sjukt trevligt, sen goya där holm värmde och MiniMalin fortsatte.
grym Dj den där malin, måste bara påpeka att jag älskar hennes musik. och henne då. ;)

frukost i solen på lörda morron. och sen en påsk med familjen Hast som sent ska glömmas. bilder och en mer ingående uppdatering kommer. 

just nu sitter jag hos Richard och styr en liten förfest med lite favoriter. både i person, och musikväg. 

men vi skrivs imorn. för då e jag både mer kapabel och med ledig. 

här för en grym kväll!!!!!!!!!

Later/Hast. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0