back in Leks

ja. e ju som bekant Back in Leks. å händer det grejer ska ni veta, trots "stadens" ringa omkrets och smärre befolkningsbrist ! Vi studenter vi kan.
Tisdagen blev ännu en kväll på Kåren, som denna gången fylldes till bredden av diverse gangsters !
temat var: gangster kväll men det tolkades lite olika och resultatet blev en härlig blandning av Chicago inspirerade brudar från 20-talet, arm i arm med gangsterkillar i hatt, väst å den obligatoriska cigarren i mungipan,
och riktiga Gangsta' me lite mer "yo motherfucker damn yo in the neighbourhood"-stilen :D
(tillkom gjorde även en självutnämnd Barngangster, Stephanie va grymt bra som Karlsson på Taket !
här e några exempel på va kvällen bjussade på..
 galen kväll, men riktigt lyckat. kvällen började även i stuga 22, skulle jag vilja kalla stugornas stuga faktiskt. där bor förövrigt de största spårarna jag känner. igår fick jag å sambo Pojje för oss att vi led av svåra abstinensbesvär efter att ha klarat oss två(näästan tre hela dagar) utan diverse godis etc...
såå vi GICK ner på "stan" endast för att kunna handla godis å samtidigt inte känna alltför dåligt samvete.. vi gick ju faktiskt heela låånga vägen.. hm. GOTT VA DE iaf !!!!

gårdagen i övrigt va bland det värsta om inte det värsta jag varit med om. hahahah<--- ett elakt hånskratt till mej. vaknade klockan 7 på morronen dagen efter och va KALASPIGG. kunde inte stänga ögonlocken å skakade som ett asplöv, nice tänkte jag då. jag har inte varit bakis på ett par år nu kommer nådastöten. AND WAS I RIGHT.. ?? herreminje...
klängde mej ner från sängen och ramlade ihop i en hög på golvet, knep an handduk och krälade mej in i duschen. drog på kallvatten och satt där helt apatisk i typ en kvart haha ja va helt sjukt väck verkligen.
sen åt jag 3 bananer å satt i soffan med min halsduk över huvudet tills det var dags å gå till skolan... kul att vi givetvis hade en viktig föreläsning jag inte kunde missa ! my luck.
så vi gick in å satte oss å va händer? efter cirka 10min får ja springa ut på toaletten. därefter sitter jag me huvet nerböjt å ögonen stängda typ resten av föreläsningen, värsta va att vi såklart fick platsi  mitten längst ut, great. alla såg.
men tro inte att jag missade all viktig information, jag lyssnade på ett halvt öra  å va totalt med mentalt medans jag hämtade mej fysiskt. sådeså.

fortsatte mina skakningar efter lunch så emelie va snäll å körde mej hem så ja slapp gå i mitt makabra tillstånd. deckade framför tvn och tog sen igen mej med macaroni and cheese, så grymt gott.

imoron ska vi berätta om våra LIA-praktiker för ettorna på skolan, så ja ska väl säga några goda ord om Bolibompa och IKEA. Blir förresten en ny vända till huvudstaden om två veckor, då för en längre period på SVt. ser framemot de riktigt mkt !! ska nog försöka nästla mej in hos morfar där här gången, så mormor slipper fler nervösa sammanbrott å diverse andra obotliga men för livet..

ska hinna med lite till här hemma först dock. t ex så har Jesper skjutit på Mansion-flytten ner till Götettrakterna, så till helgen blir de sista Original Mansion ever ! sjukt isf.
oddsen e på topp för en spårning skull jag tro, satsar iaf mina kosingar på en rejäääl urballning. ;)
grabbarna e home från US. Emma e hemma från Polen. jag e hemma från Leks, så nu blir verkligen kör.

kul när jag ringde hem igår å hade glömt bort att min syster Celina fyllde år... så svarar mamma å sen kommer en barnröst: "heej Ella vetu jag älskar dej ella" (barn e för underbara.)
jag svarar: "heeeeeeeeej guummmaaaaan, GRAAATTIIIISSSS va har du fååååått?"    tystnad..
mamma: de där va Fredrika, Ella.. !
kul när man har så många syskon så man inte kan hålla på reda på dom..

tänkte iaf ut å springa bort alla kalorier från igår nu. solen lyser i Leks ska ni veta !! men vi styrs. / Hast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0