citat.

okej kanske inte va askul men hursomhelst...
igår blev en helkväll med familjen Hast, vilket kan få vem som helst att balla ur å tycka att lite allt möjligt e fruktansvärt kul.
Jonathan försökte iaf introducera sin flickvän KRISTIN när vi satt vid matbordet. och när dom sen går ropar Freddie:
"Hejdå SKRITIN !!" haha gulligt om inte annat.


:)

nu har vi äntligen inhandlat ROCKBAND till Wii, så nu e vi som klistrade i grottan på övervåningen grabsen grus å jag själv. Är ju roligast att sjunga men jag känner mej inte helt high på rocklåtar från 80/90tal så hittills har trummorna lätt varit roligast! å gitarren e ja ju som ni vet redan GRYM på sen Guitar Hero ;)
jag & två av tre möjliga gitarrhjältar.

nej nu ska jag skriva ut noter till "Warwick avenue" och spela/sjunga lite. styrs/Hast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0