storstadsbo to be..!

JES. nu e jag sådär sjukt nöjd med mej själv igen. jag menar inte att det händer typ jämt, men med jämna mellanrum får jag säga att jag lyckas.
denna gången tänkte jag styra upp min praktikperiod nr2, så jag ringde helt enkelt svt och sa; hej mitt namn e Ella Hast. och så vidare. Så från och med vecka 16 och 5 veckor framåt ska jag vara rekvisita assistent på Bolibompa!
hahaha ni som inte känner mej kan inte aaana hur bra det passar mej, och ni som känner mej vet hur jävla PERF de är!!
biiig thanks till Anna också :)
då återstår bara bostadsfrågan... hos mormor? eller hos morfar..? pest eller kolera..? :D
Eftersom att morfar typ bor i sthlms största slum och ungefär så långt ut  i tunnelbanesystemet det går att komma, OCH mor iii priinciip har förbjudit mej att bo där, så lägger jag mina pengar på mormor och älskade gamla Täby!

men
innan dess ska jag hinna spendera ett par inte så lugna helger här hemma i gästrike e de tänkt! Efter två extremt  icke alkoholhaltiga helger nu(typ) så väntar två helger ensam i mitt stora hus. actually kind of creepy..
garan att jag inte tänker spendera en endaste natt här i min ensamhet, men det tror jag iofs inte att jag behöver oroa mej för heller.. ;)
Familjen e off to fjälls och jag ska riva huset e de tänkt, eller iaf bastun. meeeen innan det väntar ännu en vecka i Dalom..! Ska hämta upp sambo om nåra timmar och sen bär det av mot de röda stugornas paradis.
Tog ett rejält tag i mej själv förra veckan och styrde upp en VGuppgift i Illustrator, InDesign osv.. det va verkligen veckans kämp! skämtar nog me mej om jag nu inte får VG....
har även tagit tag i min godis, superier och skräpmatshärjade kropp och tränat mej igenom 2 veckor nu. måste erkänna att E-type, Maxx, Cascada och liknande kanske inte helt hippa artsiter gör den absolut grymmaste taggamusiken, lite "everytime we touch" så orkar man en uppförsbacke till !!
och emma.. nu är det förevigt slut på våra måndagsanfall, när vi tänker på godis, chips, kebab etc.. ser på varann med "suget" i blicken, kutar ut till bilen, inhandlar allt det tidigare nämnda, trycker i oss alltihop framför ett avsnitt av One Tree Hill och sen låtsas som ingenting har hänt å släcker lampan kl.23! no more! :D

skärgårdsdoktorn är världens bästa serie någonsin gjord och den börjar om ca en halv minut, hade tänkt kommentera att Björn gustavsson var det bästa inslaget i hela lördagens melodifestival, och att det var lite förjäkligt att inte mums zelmerlöv va med.. men nu hinner jag inte det.
mer mums kommer i veckan !! //e.

Kommentarer
Postat av: Emma Sambooo

Hhahaha!
AH det blir inge mer anfall! ;) doooh!
kanske eheeee! haha!
De kommer gå alldeles för PERF!!!! :D

2008-02-27 @ 21:48:28
URL: http://emmanyberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0