pink is the new blonde.

Ja jag vet ni har saknat mina fantastiska texter, min härliga humor och att överhuvutaget få ta del av mitt fabulösa liv.
Och världens största jojo-bloggare är tillbaka.

Läste senaste inläggen och insåg att jag i våras snackade mig varm om att färga håret rosa.
I so I did.





och topparna fick sig även diverse omgångar blått





hamnade i samma veva i nåt slags 80tals mode. gör mej inte så mkt.
man har automatiskt 10% roligare nämligen.

har av den enda killen som älskar serien lika mkt som en annan lånat SATCboxen.
plöjer igenom den som en Aladdin-ask på julafton.  Mest för kläderna.



den som vill ge mej Carries regnbågskjol i paljetter från Matthew Williamson, kan känna sig fri!


Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0