när åldern tar ut sin rätt.

ja då letar man efter glasögonen när dom sitter på skallen.

alltså jag hade dom inte ens uppe på skallen utan PÅ MIG, man skulle kunna tro att min helt plötsligt perfekt goda syn kunde va en ledtråd. men icke.


mitt lokalsinne däremot har inget me åldern att göra. det har alltid varit uselt. näst intill icke-existerande faktsikt.
idag lyfte jag äntligen min växande ända ur soffan och tog en springtur.
Jag sprang exakt samma väg dit och hem - och ändå sprang jag vilse?






Kommentarer
Postat av: Emma Nyberg

hahaha!!! nej, hast och lokalsinne är verkligen ingen bra kombo!!! Puss påre saknade.

2011-09-14 @ 07:54:22
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0