OK nu kör jag

imorgon lör 22 okt kl 21.00 lyfter jag. It's time for Africa på riktigt liksom.

Juste jag fyllde år igår å de va hur fett som helst!
Lina försökte bräcka mig i blå paljettklänning, men då tog jag på mig röda skinnbraller.
very Britney Spears anno Oops I did it again om ni minns?..

hursomhelst det visade sig att mina röda skinnbraller va biljetten till en fantastisk kväll.
Bland mkt annat får jag t ex äta gratis på La Cucaracha resten av livet. perfekt.
blir fler kvällar i röda skinnbraller, garran.

dock inte på ett tag, fr då svimma jag nog av svett.







längtar så jag dör!


tack för firad födelsedag, vi ses till nästa högtid - nämligen julen!
ska blogga häcken av mig i kenya också. promise.

hej!




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0