de här me tider.

de e väl inte så noga?
Fara till öknen idag eller imorgon? vid lunch eller kl 8 på kvällen?
här chillas de big time kan ja berätta.

Blev hursom inget öken för mig idag vilket möjligen va lika bra eftersom jag hade bautafebern att bli av med.
Åt mängder av olika piller designade att hjälpa olika delar av min feberhärjade kropp, samt en dunderkur på pulver som österrikarna gav mig igårkväll. Jag somnade 2 minuter senare å vaknade idag kl 12 frisk som en nötkärna. den va de krut i.

men imorn drar jag på riktigt var så säkra, vilken tid på dygnet de än må bli.
så inget bloggande på typ en vecka, men sen återkommer jag med bildbomb från öknen(i mitt huvud ser det ut som när Simba precis tagit sig ut ur taggbuskarna efter att hyenorna jagat honom utför stupet.. ah ni vet)

Laddar upp med mängder av toapapper imorn förmiddag. VÄGRAR se den dagen jag står där UTAN.

hörs om en dryg vecka då förstår ni. hejsan!

XX E



Den här fantastiska milkshaken av nåt slag påminde mig om glassdrinken vi gjorde när vi va små(fast då tyckte vi vi va stora). Sockerdricka+chokladglass, minns du Maria? :)





mina små små vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0