kolesterolfest!

känner hur mina blodådror sakta täpps igen. inte en helt underbar känsla ska sägas.

Den här helgen har slagit lite av ett kolesterolrekord.
Matintaget har sett ut som följer:

Fre: MAX
Lör: Burger King
Lör natt: Mc Donalds
Söndag: Sibylla

jag har med andra ord avverkat samtliga hamburgerkedjor och kan en gång för alla konstatera att Sibylla har de bästa burgar, krispigaste stripsen och fläskigaste diperna. håll till godo med mina kolesteroltips.

så den här bilden får sammanfatta helgen:



förövrigt den enda bilden jag lyckades knäppa på hela helgen.
kl 05.00 på donken avenyn.
Kul ella.

aja nu har jag sett avenyn. (åtminstone från insidan av diverse hamburgerbarer)

har slutligen bara en sak att säga om västkusten: heavy rain - bring the pain!
gonatt/Hast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0