inspelning i sthlm city en lysande idé.

"jag har en jättebra idé. vi filmar våran reklamfilm mitt på Stureplan! och sen på Plattan! ja!"

Inspelning idag. Ett par kära återseenden som alltid. tror inte att det kramas så mkt någonstans som i filmbranschen. Det kramas när man ses på morgonen. Det kramas när man skiljs på kvällen. och när man wrapar projektet då KRAMAS det.
är egentligen ett enda stort kramkalas.

plus lite hets å stresss MITT I STHLM C då. lugn å fin verum hälsofil.

men de va kul idag!
vet inte om det finns någon plats i sverige som samlar så mkt otippat, random, egensinnade, egenmdomliga, och framförallt konstiga människor som plattan.



folk stannade å tittade såklart. finns heller inga som tar sig såna rättigheter som filmarbetare.
"Vi filmar här du kan INTE gå här"

Jag och J lastade av all utrustning på Ljud&Bild media innan jag tog med Consuela hem.



(vilket betydde att J släpade tyngder, el-agg, teknikvagnar och annat. medans jag knäppte kort och bar några remmar en bit)

såhär fancy såg jag ut idag.



utan kängor och storjackan ser jag ut som nykommen från en dag på fjället!
LÄNGTAR till snösäsong och bräda som en vilde!




Mina damer och herrar jag har invigt min spis idag.
Med pulversoppa.
Small steps. small steps.
/Hast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0