tillägnat.

skickar mina tankar och en STOR kram till min fina, starka vän E!
Jag finns här! vare sig du vill eller ej.



.
.
Har jobbat idag och förtsätter till och med fredag. JAG ÄLSKAR ATT JOBBA.
så nu va de sagt. när jag e ledig hamnar jag i nåt slags komatillstånd. kan sova till 1 på dan, kolla på tv hela dagen å sen somna vid midnatt och inte vakna förrän nästa eftermiddag.

alltid varit bland dom bättra på att sova.
kan också sova precis överallt. överallt.
you name it - I can sleep on it.
alltså bänk, buss, GOLV, toalett(ok usch), tangentbord etc.



den här skönheten forslade runt mej idag,


inte helt bekväm med hela Big is Beautiful grejen, men vi kryssade oss igenom stan och lärde oss acceptera varann undertiden.
jag pratar högt när jag kör bil. oavsett om jag e själv eller ej.
Jag kallar henne: Consuela.


önskar att de kan bli fredag så jag får dra på mej nya beiga blusen å nya pjucken!



Urban Oufitters vet.

nu laddar jag för inspelning imorn(med soppa på påse och OC) - jippie!! /Hast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0