det gick fort.

hann gå hem från jobbet, äta, somna och sedan väcktes jagav telefonen med ett nytt jobb på g.
på samma produktionsbolag! dock en annan producent, så jag gled in glad i hågen idag igen men fick lov å plinga på dörrn eftersom jag lämnat tillbaka passerkortet igår haha.


sjukt ballt jobb, vi får GO eller inte på onsdag nästa vecka, så håll tummarna.


OCH VAD ÄR DET FÖR EN TREVLIG DAG EGENTLIGEN?

somligas födelsedag!




roligare än såhär blir de inte idag.
har ju som bekant rensat ut 3 IKEAkassar me kläder från min garderob.
(så då tycker jag inte de e mer än rätt att man får lov å fylla på lite också.)
köpte ett par jeans jag kollar på i smyg länge. nu bor dom hos mej.


favvoskorna från hm va me.


nej jag ska spela match ikväll vetnivad.
hade precis sönder en värmeljushållare i glas. skit också.
nu ska här spottas mål!!!!!!!

senare!/Hast




Kommentarer
Postat av: Anonym

Såg att du hade köpt reebok skorna, vad gick de loss på? Och funkar dem? ;)

2010-10-13 @ 22:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0