yesterday all my troubles seemed so far away.

Yesterday var en helt fantastisk dag. som avslutades hos Camilla med en födelsedagsmiddag utöööver det vanliga. det serverades pizza med 3 olika teman och en löjligt god marängsswiss. sällskapet var extraordinärt och 90tals dansen vi avslutade kvällen med likaså.

nu ska vi se hur rosettfrisyren artade sig kvällen till ära:



sen blev det skiiiiinny och afro-inspirerat linne med världens störta örhängen som låter som bjällerklang.



ikväll väntar "vi-är-inte-bittra-bara-för-att-vi-är-singlar-på-alla-hjärtans-dag" -middag hos Lina. vad ska jag ha på mig då? sist bjöd kvinnan på fabulös mat så ser fram emot middag. och apropå mat..
känner att jag ska dela med mig av en lista över gårdagens matintag, eftersom det är vilda mängder.

  • 2 mackor med ost&salami
  • 1 macka med brieost och paprika
  • 1 chokladcroissant
  • 2 biffar & potatisgratäng
  • chokladefterrätt
  • 1morotskaka med chokladglasyr
  • 1/2 chokladmuffins med chocolate chip cookies
  • 2 bröd med hummus & tapenade
  • pizza
  • marängswiss
  • lösgodis
  • pistaschnötter
  • födelsedags-chokladmuffins!
allvarligt!? vi har iofs konstaterat att jag är som en hund. om ingen hindrar mej så äter jag tills jag dör.
nu ska jag ta tag i kvällen! laters/Hast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0