ny utexaminerad!!

jag kan nu alltså titulera mej dekoratör/kommunikatör. jag ÄR nånting. haha bra skit.

måste säga att examinationsveckan va nånting utöver det vanliga, har så fantastiska människor i klassen och jag har gråtit, och varit stolt. ärligt talat känner jag mej fortfarande sorgsen i hjärtat.

ni är alla helt fantastiska och jag kommer verkligen att sakna er. hjälp va jag insåg de nu.
när jag och Emma satt i bilen på vägen hem för ALLRA sista gången, vilken konstig känsla de va..
vi har varit så nära varandra i 2år, och det gör faktiskt ont. jag va en galet stolt sambo när hon redovisat och tog emot publikens jubel.

min examensredovisning gick helt sjutk bra. jag sjöng Hallelujah bättre än nånsin och hade bara allmänt kul, jag borde stå på scenen. mkt roligare än att inte göra de! garran.

ska försöka hämta mej över allt i livet just nu. examinerad i fredas. anställd på svt imorn. haha

lovar att berätta mer och styra in lite bilder från sista tiden i Leks.. men jag orkar inte riktigt nu. för mycket känslor.
men en enorm kram till mina kära vänner från Leks, saknar er redan.

nu till sängs, sthlm imornbitti.
/Ella Hast, dekoratör/kommunikatör.
(kanske inte direkt "Ella Hast -Rockstar" men samtidigt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0