jag är värdelös.

hahahhahahahaha. ursäkta men jag sitter faktiskt å skrattar högt för mej själv här i lägenheten!
och åt mej själv dessutom!! hahahaha.

kom just att tänka på häromdan när jag förväxlade ett Tigerbalsam med Lypsyl..!!!!!!!!!!!

TIGERBALSAM PÅ LÄPPARNA!!!! åååh de sved, jag typ grät och skrattade om vartannat. de gjorde ju ont, men herregud va kul de va!! :D
även min omgivning fick sitt lilla roliga, varsegoda den bjöd jag så att säga på!

kom å tänka på en kille i London också som jag och Anna träffade i en Taxi(underskattat ställe), han frågade vart vi kom ifrån och jag svarade att vi va från Sverige.
2min senare säger han: OH, so you're from Sweden..! HOW'S THAT WORKING OUT FOR YOU!?
hahah doh.

har nu på tre dagar lyckats med att bara besöka det gemensamm köket 1 gång. det tycker jag är en framgång. färdigmat - there's a new customer in town!
ännu en undebar dag på Bolibompa idag. gjorde kvällssändningen och vi körde en disco-snigel grej som bland annat innehöll "lilla snigel" på finska.. no further questions..

jag ÄLSKAR nya NIKE reklamen!!! loove it. enjoy:


tyvärr e detta inte hela. men den finns på youtube! asgrym.

nu ska jag sova. I love my life. finns bara en detalj som behöver ses över. en dessvärre ganska MAJOR detalj dock..
hur länge orkar jag.

Later/Love Hast.

Kommentarer
Postat av: Emma

Om "folk" kunde inse saker och ting, och börja fundera på vad fan dom sysslar med så skulle ju allting gå så mkt bättre.



Orka ella! Doooh! Hörs imorron för updates.

Ps.Nu är din stackars peng på kontot ditt!

Puss - sambo

2009-03-18 @ 23:00:51
URL: http://emmanyberg.blogg.se/
Postat av: Emma

Sen orkade inte jag heller med ditt jäkla tigerbalsom i natten! haha! Hade ja helt glömt bort :P hahaha!

Just då orkade inte ja me dej! haha!

2009-03-18 @ 23:02:22
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0