Y E S !!!!!

JAAAAAAAAAA!
wohoooo. å massa andra glada tillrop.
Jag har fått  jobb på ett produktionsbolag som ska göra ett drama för TV4!
så jag e där hela sommaren ändå till slutet på september.
I stockholm fattar ni va livet leker nu.

hahahah va glad jag e!
fick reda på de idag. åker imorn. varför e jag vaken e frågan..

Hade "sistan kvällen med gänget" kväll med Hastarna.
Tacomiddag framför Allsången, Fredrika 5år är kär i Johan Palm. va bra.
Kvällsdopp nere vid vattnet,
kortspel i köket.


sängen., ladda för 3månader i stockholm.
sambo med Lina kan bara bli bra skit ska sägas.

höjhöj/Hasten.


Kommentarer
Postat av: caroline

Grattis underbara du!!=D

2009-07-01 @ 21:46:54
URL: http://sotaflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0