peace & love!!!

har egentligen bara en sak att säga. TOO BAD  för er som inte va där!

vilket hålligång alltså!

jag och emma va funktionärer, jobbade på dagarna, såg bra band å härjade på kvällarna. pretty much life on a stick.
vi hade hand om artistservice. plockade ihop en påse snacks till Ulf Lundell. styrde upp mera Jägermeister till Tommy Lee. ordnade rosor till Håkan. ni fattar.
passade på att träffa Nikki Sixx & Vince Neil också. men berätta inte de för Adde för då kommer han aldrig mer prata med mej.

för att nämna några absoluta höjdpunkter ändå.
Tälthäng me Emma(plus grannar)
Mötley Crüe.
helt fantastiskt bra drag. alla härjade.
Winnerbäck. rockversionen. dans,härj och kom ihåg mej då som avslut. en oerhört bra Lars.
Timbuktu. missade mycket men alltid bästa gunget hos honom.
Håkan Hellström. Kungen av Peace och svensk gladpop överlag. avslutade hela festivalen lördagkväll och gjorde det sjukt värt! alla älskar honom. jag också.
Burger King på söndan. inga ord.

roligaste på galet länge. har egentligen bara ett råd. BE THERE 2010!

nu måste jag verkligen sova. har visst fått ett jobb i stockholm och ska dit imorn tror jag.. galet.
som jag skulle sagt: va e de som händer?

later/Hast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0