första dagen på nya jobbet..

alltid lite oundvikligt pirrigt första dagen. ni känner ju till de. lite nyfiket ont i magen sådär.
men jag e ju som jag e. Jag tänker: det här ska bli galet kul, massa kontakter och kompisar, va e de värsta som kan hända? NU KÖR VI.

så nu sitter jag här och tittar igenom manus och skriver upp inspelningsplatser och skådespelare, programledare är iaf Tobbe Trollkarl. :)

kom till staden igår, hem till Lägenheten och Lina i Sumpan. Sen passade vi på att göra Stockholmsnatten sådär på en gång så vi hade de gjort.
Va tvungna att kolla in Debaser Humlegården. riktigt mysigt men inte riktigt våran målgrupp, hade hört talas om snygga killar men blev smått besvikna ska sägas.

min älskade Polack - Emma är äntligen hemma i SVEA igen!! hurra å hej.
dessutom befinner hon sig här i stockholm, ska mötas upp efter jobbet. som jag längtat efter denna polska!! ni anar inte.
MIn bättre hälft.

nej back to work som man brukar säga.

snart igen/Hast.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0