fantastiskheter!

vilken heeeeeeelg.
fredagen hos maria va fantastisk. ett härligt sällskap på hennes takterass!
väldigt speciellt att träffa de gamla vännerna från Högstadiet igen!! fruktansvärt kul, vilka konversationer!
"
va har du gjort de senaste 6 åren då?"
Jag berätta om Tahiti 11ggr tror ja. men som sagt: viiiilken kväll! avslutades också i säng med Maria. grande finale.

Agnes hade med sig en vän från Chile, jag kan ha råkat påstått att jag pratar lite spanska fortfarande.
men det gjorde jag uppenbarligen INTE.. så han pratade spanska med mej, jag förstod och svarade på franska!
haha emellanåt tog vi till engelskan å sådär höll de på. väldigt kul.

outfiten för kvällen såg ut såhär:


å allt är köpt second hand! trevligt.


igår var jag Lina och Sofie på GRÖNAN!! insåg att jag inte varit där på väldigt många, alltför många år!
vi va lite bittra i början för det var klart överbefolkat och någon kletade ketchup på min tröja i trängseln.
sne kom vi igång och det blev en underbar kväll!
(roligt att vi blev överlyckliga när det börjar regna, bara för att folk började gå hem! jes kön till bergochdalbanan sträcker sig inte till norrmalmstorg längre..)
grönan by night är heller aldrig fel...

kommer fler bilder på oss galningar som va där också!

nu tänkte jag ut ock springa. hör och häpna tack.
lite E-type i lurarna bara haha.

hejhej/Hast

Kommentarer
Postat av: Maria

SOOOOOOOOOOOFT. Vad gullig du är. Ja det var asnice, min favoritkväll på hela sommaren nästan. Grande finale och allt! Hohojaja

2009-08-19 @ 16:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0