en helg att minnas.

iaf tills nästa :)

nej en riktigt trevlig helg har det varit. helkväll med Honom fredag, prat i timmar, SuperNintendo och ett långt bad.

helkväll med Rosell igår. startade med en middag på Fridays kungsan, vilken maaat.

och va trevligt vi hade. hon e en pärla den där rosell.
jag råkade visst hinna med en second hand vända på stan också. lägger in fynden(jes) imorn!


sen fortsatte vi till något mörk och mysigt söderhak. underbar kväll.
jag passade också på att ha på mej mitt nyinköpta, rosa spetslinne. älskart!



sen fick jag nys om en lägenhet idag. det var INTE vilken lägenhet som helst.
detta var  min lägenhet.
precis som jag drömt om, en industrilokal omgjord till lägenhet, vitmålad betong, vitmålade rör i taken, två stora rum, massa klädplats, asfint kök. det var helt enkelt för bra för att vara sant.

och de va de ju också.
50 papp måste jag hosta upp innan augusti. det är nu man önskar man varit lite mer sparsam i sina dar. skit.

men jag ska banne mej kämpa. för som jag säger: detta va MIN lgh!!!!

nu sängen och en god bok med Sambolina 2cm bort. mysigt kallar vi det.
Senare/Hast.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så underbar e du ella hast! Och så second handfynden sen! Vi Gillart!! Du måste hjälpa mig shoppa 2a hand ella hast. Underbart. Hörs! //Rosell

2009-07-12 @ 22:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0