marilyn.

haha gjorde en Marilyn Monroe pa Liverpool Street station imorse. glommer alltid bort att de e varsta varmutblaset dar man gar in... konstigt ocksa att alla vakter star a hanger just dar och ser fornojsamma ut. don't you think..

finns aven en burger king pa stationen. va en kille som kopte en burgare idag KL.07.00!!!! mitt rekord e klockan tio pa morronen... men 7!!? de e fasen hardcore.

Hade en latenight shopping igar med Anna. tog topshop och Urbans efter jobbet. (dvs kl.8...)
sen hamtade vi grymma pizzor och nagot gott att dricka och slacka ihop framfor american idol. riktig tjejkvall nu nar Simon ar borta! men imorn kommer han tillbaka, lr idag menar jag. sa vi ska ut for drinks med agneta och dom, och kanske pa nat art galleri i stan.. imorn e den stora dagen! haha gud va vi har planerat for den har maskeraden hela veckan!

vi va pa bio en dag ocksa, varsta problemen. forst tog vakterna vara biljetter nar vi gick pa toa, sen fick vi fel biljetter tillbaka sa vi kom inte in. och nar vi antligen kom in sa visade det sig efter 30min av reklam att vi va pa FEL FILM!!?
haha stod fel screen pa varan ticket. aja sa vi tittade pa "Hes not that into you" istallet for slumdog millionaire. vilket va helt okej.

Igar fyllde min bror och nara van JONATHAN 18!!!!!!! AWESOME!! nu ska vi ha kul.
stoooort grattis fran BIG SIS!!
love fran london.

fick ett efterlangtat phonecall igar ocksa. det ar inte bara kul a va borta ska sagas.
meeen jag trivs som attan. :D

nej back to work ella hasten.
Later/Hast.

Kommentarer
Postat av: Moster ERika

Hej gumman! Men vad ar det jag laser? Ar du i London?? Vad roooooligt! Later superkul! Scenografi assistent, way to go! Halsa Anna sa mkt fran mig, sag at henne att jag inte langre jobbar pa Dansil, men hon far jattegarna kontakta mig anda pa facebook eller yahoo mail. Ha det sa bra darborta o ta hand om dig! Kramis moster

2009-03-02 @ 00:23:04
Postat av: Moster Anna i London

Ooooooh - mitt liv later sa kul nar man laser om det i Bloggen Ella! :) Loving it!! Ses ikavll..

Xxxxxx

2009-03-03 @ 19:22:56
Postat av: Anonym

hahahahaha Anna: "I LOVE my life!!"

2009-03-04 @ 10:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0