London Calling!

Jag ar har och jag lever liv!!!!!
quote Bjorn Gustafsson - "living the dreeeeeam!"

ar p[ ealing studios pa ealing broadway. gor filmen Centurion, och sitter just nu och malar acient roman maps.
last manuset hela formiddagen. riktigt blodigt a mkt fight, men sa ska de va.

resan hit gick bra. alskar att resa! typ sitta pa en flygplats, I enjoy.
jag och Anna var pa pormenad genom East London dar dom bor i sondags. riktigt manga grymma vintage stores.. hm bra lr daligt? min ekonomi e fortsatt instabil.
Lordagskvall var Valentines Dinner med Anna, Simon, Charlotte och Owen. Anna gjorde grym mat sa vi blev sa matta a trotta att vi skippade utgang. de andra gick nedfor gatan for drinks.

Lorda ar Charlottes Birthday, ska bli roligt! ska jag ha min nya klanning jag rakade kopa pa beoynd retro.. lr som anna sa: It's made for you darling, you can't possibly resist!"

jaag bara alskar staden!! allt liv, alla vanliga manniskor, alla ministores everywhere! vill aldrig mer komma hem, helt klart.
Ar det i london jag ska bo.. ? Love this place.

synd bara att jag maste ga upp kl.05.45 pa morronen... och komma hem 7... laaanga dagar men sjukt vart.

back to work nu Hasten. hoppas kunna uppdatera er igen soon.
nu off to starbucks for a GREAT cup of coffe!! svenskt kaffe nomore efter detta haha.

Laaaters/Hast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0