blev inspirerad..



såg de här volangerna
och kom på att jag hade en JÄTTEvolang kjol som jag fick av Tommy på 
SVTs kostymavdelning sist jag var där.


Den är från nån kostymfilm, men den va toktrasig och lite väl hyschpyschig.

så jag sydde och klippte lite, och resultatet blev såhär..





möjligen något för nyår.
funderar på att sy upp den lite ifram.
så att den blir kort i fram och lång i bak, lite som denna:
(fast inte lika skitsnygg..)






hm. orkar hursom inte sy mer today.
varför egentligen göra idag vad jag kan skjuta upp tills imorn?
min nya "mañana" attityd. funkar skitbra so far.



tillbaka i Sthlm imorn, längtar hem!
/H.

Kommentarer
Postat av: Emma

Va duktig du är Ella!!! Superfin!!! Ja röstar för att du syr upp den i fram :)

Rings imorron. Ska du till sthlm?



Pusss

2009-12-08 @ 23:28:37
URL: http://emmanyberg.blogg.se/
Postat av: Jessica

sypersnygg!! och ännu snyggare om du syr upp där fram! =)

2009-12-09 @ 18:22:48
URL: http://jjessicaaa.blogg.se/
Postat av: Maria

Tycker jag med!

2009-12-10 @ 22:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0