one week down!

en veckas inspelning har passerat. herreminje va jag e sliten. men detta va den bästa veckan i hela mitt yrkesverksamma liv!!

DET ÄR KUL. på jobbet. vill aldrig göra nåt annat nu.

dessutom har jag fått min egen megafon så nu kan jag bli DECIBELLA på riktigt!!

vi hade en inspelningsdag ute på ett fält i torsdags. med nattscener, så vi höll på till 10 på kvällen i högt gräs dessutom.
Jag fick inte ett enda myggbett, och (så vitt jag vet) ingen fästing. HAH.

i fredags spela vi in på hötorget, i kungsan och i gamla stan bland annat. alltid lika kul att se exakt HUR intresserade folk kan va. samlas allitd hoper med suspekta människor runt teamet.
men mest barn eftersom de alla uppenbarligen totalälskar Tobbe!

blev en efterjobbetöl med teamet igår, härliga folk!

det är föresten lördag. å här sitter jag på kontoret och arbetar häcken av mej..
så sjukt trött och sliten. ska hem, ner i soffan med sushi nåt äcklig skvallertidning, en dålig film och massa godis och cola. ÅÅH.
imorn mer jobb. inspelnigsschema för 6v ska vara klart på måndag.

tur att ALLT fika som vi har med oss på inspelnings står här på kontoret under helgerna.. jag jobbar ju faktiskt och tycker att det är min rätt att peta lite i påsarna..

Senare/Hast


å juste. Bounce har gjort det återigen.. titta och njut.



härlig lördag på er.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0