en galen påsk!

den här påsken har varit helt fantastisk!
(ändå ligger det något slags moln över hela min tillvaro just nu känner jag. jag vet precis varför och jag kan inte göra något åt de.. jag är för svag. och det gör mej oerhört förbannad och frustrerad.)

över åt det positiva dock! i själen e jag en väldigt positiv och glad människa ska ni veta.
Familjen Hast gör mej aldrig besviken, vi firade påskafton med vänner här i Hast huset:


fast vädret va strålande vår!!! satt på baksidan och solade i 2timmar. blev en påskkräfta. finally some color on the cheeks säger jag! sen åt vi påskmiddag och jag lyckades klämma 8 prinskorvar nånting.. SÅ gott. har ju sett framemot det här prinskorvmomentet sen den sista slank ner i julas. så man får ju förstå mängden jag blev tvungen att få i mig nu, om jag ska behöva vänta till jul(!!) för nästa omgång! aah.

sen letade vi ägg. och plötsligt går bröderna Hast BANANER! de hoppar på mej allihop, slänger ner mej på golvet, och börjar tvångsmata mej med KORV!!? jag skrattar så jag gråter, vrider mej i panik och så fort jag öppnar munnen trycker dom in diverse chokladägg och salami liksom!! hhaha helt galet. men kul va de.

sen fick mamma Hast nog och skickade ut oss på gården, så vi gjorde en "sthlm boogie":



impressive va? förövrigt kanske världens bästa film.


utekvällen igår i viken va väldigt lyckad! de va kul, men måste säga att det kommer dröja innan jag e sugen på att gå ut i gästrikland igen. länge.
pics kommer.

nu köttfärssås och spagge!!! mammas mat. jum.
Later/hast.


Kommentarer
Postat av: Erika

nejmen gud vad avis jag blir att jag inte var dar o kunde dela detta moment med er allihopa.... verkligen synd assa!! men... vad ar stockholm boogie for nat?? enligt fotot med er verkar det helt gaaaaaaaaaaaaalet!!! en slags akrobatfilm eller? den maste vi se nar jag kommer! o nar jag kommer behovs det ingen tvangsmatning av mig inte: jag vill ha blommig falukorv!!!! i mangder, jooopppiiiieeeee! :)

2009-04-14 @ 03:25:56
Postat av: Emma

Sthlm boogie, Grymt ella! Å grymmate filmen, fick kika på den själv igår! Fatta man ju ;O

2009-04-14 @ 19:56:18
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0