Yatzy i ljus !!!

hemma!! I Bajen, igen. Som Nathalie precis kommenterade: "meen huuur flyger å flänger du egentligen?" :D
ja knappt hinner man komma till lilla mysiga Leks innan man inser att de va lite väl litet å mysigt och bortkopplat från allt va verkligenheten heter. så då bytte ja de mot.. hammarby? de va ju också ett intressant val iofs. men här finns iaf familj och vänner!

inte för att det saknas de i Leks. mina älskade sambos e fasen som min familj. vilka totalt hysteriska kvällar vi har haft den här veckan!
igår började vi lugnt med Ljuskväll i våran stuga 22. typ som Tupperware-party fast utan tupperware och tanter över 40 haha. Massa goda doftljus osv. jag å therese satt i soffan å sniffade tills vi inte kände nån lukt mer, men min klara favorit va ändå: Bella Luna som doftade herrparfym. fatta å tända några såna i rummet när man känner sig lonely! perf.
sen gick alla å då spårade de såklart.

Jag och PoJo spelade Yatzy i flera timmar kändes de som. (förstå va lite man har att göra då) Först vann Pojje(för att han fuskade uppenbarligen eftersom att jag aldrig förlorar i spel) sen vann jag eftersom att jag alltid vinner i spel.
titta vilken fin medspelare/ bra vinnare/ bra förlorare jag e.
va förövrigt rätt underhållande när Pojje fick yatzy helt plötsligt, så jag skriker av fasa, han själv skriker av chock och glädje. och stackars Ida som sitter i soffan helt lugnt å ser på tv i stillan ro, flyger en halv meter rakt upp i luften och tittar på oss som vi va idioter.
yatzt e på fullaste allvar ska jag berätta för dej Idaho.

jesper ringde igår. sjukt trevligt, även om han skrattade åt mej som vanligt. förstår inte vad jag gjort? ;) kan iaf bli så att jag och ardalani drar oss ner mot uddevalla nästa helg. KÄNN PEPP! shit va kul. dock vet jag inte än om jar har pengar lr tid. men de ska nog gå att skrapa ihop lite av varje.. !

lutar mot en reunion med delar av Mansion ligan även imorron faktsikt. kan bli grymt. Richard e iaf aldrig omöjlig, han e Peppe :D hahaa

nej nu ska jag plocka lite i min garderob sen ska jag sova för someone has a date tomorrow...!! ;)
(jag och bror ska mötas upp i köket kl.12.00, steka lite ägg me bacon och njuta av en långbrunch) gött.
 styrs/hast
stugmys. kul att jag är ett lik.
vi är två riktiga jysk.

Kommentarer
Postat av: emma

aaaah ni är verkligen två JYSK!!! som ni är!

2008-11-28 @ 14:30:42
URL: http://emmanyberg.blogg.se/
Postat av: meme

Varför så hemlighetsfull om vem du dejtar? ;)

2008-11-28 @ 15:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0