uppesittarkväll !

.. med fam Hast. betyder julbak, slå in klappar, klä granen(vilket vi, ehee, inte har gjort yet..), spela spel etc..
sjukt mkt mys helt enkelt.
jag och sofy va iväg idag å styrde upp det sista inför julen som sagt. plus hämtade Erik som sagt. han skulle ju överraska familjen å komma hem till jul, men vi kom överens om att farmors hjärta var alltöfr svagt, så hon fick bli utvald förvarnad! :)

juldagen börjar väl klaran lite.
eh kanske. eller? usch halå de e i övermorn. men SKÄMTAR inte viken liga vi blivit. hela gamla godingarna iaf. grymt. har styrt världens bästa present till emms också kan nästan inte hålla mej från att lägga upp en bild. men den kommer lite senare!
 redo för julshop i mina sjukt snygga nya pjuck. (som iofs inte syns spec. bra.

julbak med Freddie kan se ut såhär exempelvis:


nöjda va vi. fast jonathan styrde det mesta :P


men nuså.
mitt enda problem i livet just nu är valet av klänning till juldagen. lr snarare det icke-längre-excisterande-valet av klänning till juldagen.. eeh mor hann inte sy in min drömklänning så jag SYDDE (notera sydde) en klänning själv.
jag fick ju lov.
kan jag ha den på mej e frågan?


typ: fodralklänning
material: "sammet"
längd: kort.
bekväm: ja.
snygg: ja?
passar en KRITVIT överkropp: mjä, men vilken gör de.
juldagsstämning: JA!

den får helt enkelt duga. jeeej vilka underbara dagar jag har framför mej, kan inte vänta. julafton med fam morbror och moster som kommer från España inatt! juldagen med allihopa! sen nyåret i fjällen med sjukt bra val av sällskap om jag får säga det själv.

god jul så länge.

styrs/hast.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ella fan va bra jobbat! Det är du och mössen på julafton har ja hört! ;D



Vi hörs imorron! Go jul samboooo!

Love

2008-12-24 @ 00:49:30
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0