världens bästa överraskning

När jag kommer hem från min förövrigt sista dag på SVT för denna gång, vad halkar jag på i hallen?
En avi.

jag är ett stort fan av överraskningar i allmänhet och paket i synnerhet.
så jag tokvände i dörren, lubbade som en gnu ner till konsum och fick ett stort MJUKT paket i famnen!
stämplat i Göteborg och innehållandes VÄRLDENS finaste brev från mina fastrar.

"Vi va på stan och såg denna i en butik, och vi tänkte båda: Denna MÅSTE Ella ha!! Så nu skickar vi den på posten och ber till han där uppe att den passar. En sak vill vi att du gör i gengäld och du får två alternativ,
1: ta på den, kom upp till Kiruna nästa vecka och visa oss hur snygg du blev, 2: fotografera och maila oss asap!"


Och i paketet låg den mest fantastiska paljettklänningen man kan tänka sig..
tjuvkik:




TACK världens bästa fastrar, tror jag dör litegrann av överraskningslycka!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0