Göteborg - staden som Gud glömde(att rita en karta till)



..så någon annan tog sig an den uppgiften. å titta så bra det blev!
? Hur i hela friden ska man hitta nånstans e tanken?

vi hittade iaf till Liseberg till slut och åkte precis allt från kl 15 - 23.
och lyckades klämma in två låtar med Göteborg stora stolthet Håkan, som tack och lov lyckats hitta dit.
när vi åkte det såkallade Uppsvinget fick jag dödsångest och höll jag i så hårt att jag fick blåmärken och skärsår.
sen åkte vi den igen.



följande hann vi också med på Liseberg:



skydda håret från vatten i Colorado.
Självklart fick vi den segaste båten och vid ett tillfälle åkte vi faktiskt bakåt.
Då ropade P: halå, finns det ingen paddel här nånstans?



popcorn. viktigt tillskott.
vågade inte förtära mängder av något, med tanke på att vi befann oss mer upp å ner än rakt fram. så att säga.



träffade min idol.



och lisebergskaninen.



favoritattraktionen. åkte 5ggr. 3 av dom längst fram.

känns i nuläget otroligt ledsamt att behöva vänta till nästa sommar innan nöjesfälten i det här landet öppnar igen.
å andra sidan tänker jag varje vår att det är otroligt ledsamt att jag inte kommer kunna åka bräda innan nästa vinter.
å nu är det snart dags.

E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0