Kenya 2.0

OK ni kan lugna ner er i eran totala avundsjuka och panik över hur varmt å skönt jag har det.

Det regnar.
Lill å Lennarts vän Kennedy säger att det betyder tur när man landar i Kenya och det regnar.
(eventuellt försöke han bara va snäll, men de e taget)

Kom till deras fantastiska hus igårkväll, efter flyg först till Rom, sen Addis Ababa, sen Nairobi, Sen Eldoret och tillsist taxi i 1 1/2h hem till Kitale. 24h resa!
Fick feta problem när jag skulle fylla i VISAformulär på flyget, kändes inte helt hundra att fylla i "Frilans inom TV/Film" under Occupation. Med tanke på att två sådana svenskar sitter fetfast i Addis Ababa, Etiopien as we speak.

Det bästa är att jag skriver: Musician.
Sen närdå undrar ni? Ja sen igår då.

Åkte hursomhelst inte fast den här gången.
Struntade i att göra som sist när jag tappade bort boardingpasset. På JFK. På femårsdagen av 9/11.

Idag stodjag helt överglad i shorts, linne å flipflop i halldörren. tills vi öppnade och insåg att även himlen öppnat sig. Å dom behövde tydligen vädra ordentligt där uppe för sen öste det ner resten av dagen.
dvs jag har hunnit läsa 2 böcker.

man blir kultiverad av regn det har jag alltid sagt. nu ska vi se på BECK. (nej den går inte på kenyansk tv)

har för tråkig uppkoppling för att ladda upp nåra bilder, gör det i veckan.
Imorn blir första dagen å se barnhemmet, längtar ihjäl.

hoppas som tusan på att ni har regn.
XX e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0