lärre.



En läsk som smakar INGEFÄRA och PEPPAR. som sagt inga konstigheter i det här landet.

typiskt att när jag väl har tillräckligt mkt internetkapacitet för att äntligen delge er lite bilder.
Så lägger jag upp en bild på läsk.


Imorn ska jag berätta, kommer jag inte alls förbereda mig för öknens hetta eller så. Resan blir nämligen först på måndag. Om det är nåt man lär sig i Afrika så är det TÅLAMOD. ej min mest framträdande egenskap.


Lillemor insisterar förövrigt på att jag kommer behöva sjalar att ha på mig i Turkana. öknen är varm sägs det och det duger icke att gå runt å visa ben å armar till höger å vänster inte.
så imorn ska jag och vår amerikanska granne Betsy gå på sjaljakt i stan.
Det känns väldigt Tahiti -06 all over igen. De enda vi hade på oss va bikini och en stor sjal runt midjan.
Känns dock inte helt kosher att knata runt i öknen endast iförd bikinitop å ett höftskynke, vilket innebär att jag behöver hitta en sjal som täcker hela min patetiskt vita lekamen. perfekt.
eventuellt flera.


men först ska jag Hennatatuera hela min kropp hos en indier- inte heller det några konstigheter.
xx E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0