inga ursäkter.

sådärja nu är jag tillbaka här igen, den store jojobloggaren.
Tyckte att blogga va lite töntigt i två månader typ. Men nu är jag inspirerad, utvilad och full med konstiga formuleringar som skall ut, med bestämdhet.

så lova nu för fasen att ni läser annars kommer jag förmodligen tycka att blogga är töntigt om två veckor igen nämligen.

för att uppdatera er helt kort om saker ni egentligen inte bryr er om alls, så gör jag fortfarande långfilm.
Liza Marklunds böcker ska fortfarande bli film.
Och jag är fortfarande koordinator, och vad det innebär orkar ni verkligen inte veta.
Men kul som sjutton är det! Fantastiskt härligt team gör det hela så mkt roligare.



Men jag jobbar inte hela tiden. ibland kan det t ex se ut såhär:



när jag och Marron sitter på Grappa efter att ha spelat kort i Vasaparken en solig lördag i maj.

eller såhär:



när vi sitter på Ljunggrens terassen och får för oss att gå lös med spritpennorna.
(kul då. inte lika upphetsande nästa morgon kanske när man upptäcker att det inte går bort.)

Har funderat pinsamt länge på att tatuera mig.
Är nu ganska övertygad om att jag vill skriva en text.
är också ganska övertygad om att den texten INTE kommer att vara: ROCK ON på gäddhänget.


nu stänger jag butiken för idag.
ska försöka tycka att blogga är coolt även imorgon.
tjipp å hej! /Hast





Kommentarer
Postat av: emma

Väkommen tillbaka Hast ;)

Se till att skriva, speciellt NU hela tiden för jag ligger hemma å är sjuk och har noll för mej...



Förresten tänker ja komma till stlm snart. sådeså. Puss

2011-05-24 @ 15:02:37
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0