älskade rrrrrrrrrrrränder!

Sa jag att jag fick tag på en av de eftertraktade Sonia Rykiel halsdukarna!!!!!? HUR glad? prövade internetmetoden, men hemsidan låg nere hela förmiddan på grund av högtrycket. så jag gav upp litegrann, mötte mamma på stan och vi bestämde oss för att se efter om folk slogs inne på H&M över lite randiga kläder.
förvånansvärt lugnt va de. men urplockat så in i bomben bara XS kvar i allt. så plötsligt skådar mitt norra öga en halsduk i nävarna på en expedit, DEN tog jag hand om! huuur lycklig?

väldigt fina påsar fick man också.


varit avundsjuk på MosterAnna för hennes sonia halsduk i flera år nu. så var tvungen att smsa henne det första jag gjorde. visade sig att hon satt på bussen i London täckt av rykiel kassar - såklart!

kände den fina matchningen med min pälsjacka och de fantastiska SVTkostymförråd skorna.


älskade rrrrrrrrrrränderrrrrr!!! snart kommer P över för So You Think You Can Dance final. har satt alla mina pengar(har exakt 7,92kr på kontot) på att Russell vinner. vi får se. jag kommer ha rätt. /Hast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0