alla hjärtans kolesterola dag.

det är officiellt. utan skrupler har vi konstaterat att man bli fet av att jobba på eyeworks. great!
Frukostmöte idag. brieost, salami, nybakt bröd, mer ost och så toppar vi det hela med en chokladcroissant.
Lunch på hörnet. Gräddig potatisgratäng, biff, sås och mer sås.
klockanärtrepåenfredag fika. Chokladmuffins, morotskaka med chokladkladd.

och som ni kanske känner till så är jag ju inte den som e den..


dagen avslutas givetvis med en middag. Firar Camillas B-day på karlaplan med en födelsedagsmiddag och trevligt sällskap. (kanske bjuds på sallad, annars klarar nog inte mitt hjärta mer e jag rädd)

orkar ej tvätta håret. kör en favoritfrisyr idag, rosetten.





fast det där e ju inte jag. behåller nog frisyren till kvällen, och matchar med... ja vadå?
/Hast


Kommentarer
Postat av: elena

ååå finaste sandra :)

2010-02-17 @ 03:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0