hahahahahhaa



nu sitter jag här ensam i stugan å skrattar å ingenting. idag har jag tränat ihjäl mej igen, sen kompenserade jag totalt med att trycka i mej en hel låda Paradis choklad, själv!! haha fikc den i julklapp på skolan i onsdags. spara till jul? sure.

lyxigt med nudlar till middag idag. lagade faktsikt tortellini med carbonarasås igår! (ok halvfabrikat men hursomhelst) gött och nöjd va ja. sen flög jag över till grannarna grus och vi spelade TP i hundra år kändes det som, men herre min je va vi skrattade !! mest åt Hockas hysteriska humörsvängningar(helt beroende på om hon ledde lr inte) och Ellen & Britas fuskerier. i slutet fick vi redap åatt de KNYCKT två hela pluttar!!! tävlingsmänniska som jag e kan jag nog aldrig förlåta de.... ;)
sne fick de följa mej hem till min stuga eftersom det var så många black army fans ute å skräpade i varenda driva.

pratade med emma idag. saknar henne som jag aldrig saknat någon. koom nuu! snart e hon här!
nu ska jag se på svenska hjältar galan och fälla en tår.
styrs/ hast

Kommentarer
Postat av: soulmate

..snart kommer jag heeeem!!!!!;)

2008-12-14 @ 23:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0