ensamt.

sitter ensam i våran stuga.. har nämligen gjort en complete chocker och stannat i leksad i helgen !! alla mina övriga sambos har åkt hem så igår höll vi till hos Karin och Brita i stuga 11. medans resten av klassen var på Leksand - AIK matchen som, som tur va, slutade med vinst till gnaget. va ju lika bra de så slapp de bli jordens kravaller som det annars ALLTID ska bli så fort de e Black Army i farten. hör du de Adde? fy för sliskiga gnagare ;)

va ju idolfinal.
helt klart rätt person som vann. dock har jag och Jennifer härmed ingått en pakt att om vi båda e arbetslösa efter skolan(risken e ju trots allt smått överhängande) så ska vi söka till IDOL. haha wish me luck !

en värdig vinnare var hursomhelst:


idag har jag gått KONSTANT kändes det som. gick iaf till gymet och tog mej ett rejält pass idag - totalt sluuut. men hade iaf tappat 2kg sen jag vägde mej sist, vilket väl va 3v sen kanske. bra skit.
ska snart över till grannarna för lite film och spelkväll. börjar kännas som jultider nu..

längtar så mycket till jul med familjen!!  hade ju en liten smygstart m pepparkaksbak å grejer hos Hasts.


Freddies sköna pepparkaka som hon döpte till: "Pappa när han har ont i huvudet"!
älskade.

uuuh jag känner julmyset! måste hinna gå i lite affärer också och se lite julskyltningar!
gillade topshops när jag va nere i sthlm i förra veckan .
gillar stämningen i staden överhuvudtaget, önskar jag va där oftare!

det andas jul i leksand, definitivt Vinter iaf!! såhär sågdet ut idag:
dessa alternativ har man när man ska ta sig fram i Leks! :D

nu to the neighbours! styrs/hast.


vad tycker du jag ska göra.. ? desperation, ledsamhet, förvirrad, men hoppfull ? kom tillbaka till mej.

detta stod i min servett. känn pepp ella..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0