En frukostdate mm.

Jag har haft min bästa helg på riktigt fruktansvärt länge..!!
jag är lycklig. guuud så lycklig, känner mej lyckligt lottad också... e jag värd detta?
(hm låt mej tänka.. joda.)    :)

Helgen började iaf med frukostdate freda morron. sjukt mysigt, sjukt gott.
 men vilken underbar frulle!! dålig mobilkamera jag vet men äggröra, korv, varm choklad och macka med leverpastej å gurka and I'm home!!
och sällskapet:
bror :)

sen kom Han långväga ifrån, för min skull. så jag smälte. inga vidare detaljer om dessa två dagar men söndagen avslutades iaf med en härlig första adventsmiddag:
haha för täääskig bild men julgröt, macka me skinka å senap etc!

sen deckade jag framför "Ensam Hemma" med brudarna



idag e jag tillbaka i Leks. sov ensam i stugan inatt IGEN. sketna sambos.. :P
men trot lr ej på torsda blire sthlm nuuu igen å sen hem till helgen. haha sicket fläng.

men vi styrs ändå/Hast.

ps. glömde helgens citat. Mamma tyckte att Celina var lättretlig å skapade bråk hela tiden så då sa hon:
"Celina! sluta vara så lättfräst!" hahah som att hon va en annan grönsak!

Freddie får avsluta i vanlig ordning. Hon konstaterade att det där programmet "Bonde BYTER fru" det var inget för henne... hahaha  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0