du tänker... men Han tänker...

klockrent nytt nummer av tidningen SOLO. jag vet t ex nu hur jag vill se ut i håret på juldagen. först ska jag bara sy in den där sketna klänningen som jag köpte fast den va för stor. men mor e ju bra på att sy har jag hört...
fanns hursomhelst en realtionsguide på sidan 107 i denna tidning:
följande, under rubriken: "Sluta noja - bli relationssmart"
" Du tänker: "Han är för bra för mej" Tänk om:  "Ingen kille i hela världshistorien har någonsin varit för bra för en kvinna."

säger bara: taaackarrr. finally. så skönt.

har förövrigt spenderat dagen utom med näsan i SOLO så i valbo med hela resten av gävle-dala området verkade det som. pintjockt med svettiga julshoppare var det iaf. såg inte till Richard på Telia men sen hittade jag honom i Sibyllakön, där han stod och såg ut som en skrämd kattunge bland övriga ashungriga köande. vi kom iaf fram till att vi inte har några pengar så det blir inget av utekvällen idag så att säga. grattis mamma Hast nu får du stryk i ännu en omgång av Alfapet.

Tog med mej Gabbe och Freddie, och hon va Så snäll hela tiden. och jag me för den delen, ända tills nån gubbstrutt som delade ut gratis pepparkakor frågade om: "inte lilla mamma också vill ha en?" NEJ tack. jag är 21. och definitivt inte någons mamma. yet.
på vägen hem startade inte bilen såklart. prövade 37 ggr och gjorde precis som man ska, kanske t o m 38. tillslsut fick pappa komma som räddare i nöden. han sätter sig i bilen och den startar på första försöket.... grrreat.

om 1 vecka ska jag hit:


längtar helt galet mkt. har inte varit där på tre år nu!!  Fjällen..

avslutar med Freddie i vanlig ordning. som häromdagen satt och lyssnade när min bror fick smärre utskällningar av resten av familjen. Tillslut konstaterade hon:
"De e lika bra att han sparkas ut ur vår familj!"
hahahaha. kort och koncist. :D

styrs /Hast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0