now that's what I call a fridaynight!

Recept för en perfekt fredagskväll:

Goda vänners lag
Kärrtorp(alt. annan valfri sthlms närförort)
Sällskapsspel
Bubbel
Höga klackar(som trots allt är värd smärtan reflekterar jag nu)
Paradise/Korlingsborg(alt. annat valfritt galet dansställe. nej förresten det ska vara paradise helt klart)
konstant helvilt dansande i 3h
en god natts sömn till ca kl. 14.00.

avnjutes förslagsvis ca 1 gång i månaden.



jag 80tals rockade(lockade) mitt hår.



dansade konstant i 3h iförd snyggaste skorna. (ja det var värt.)



Fick låna världens snyggaste armband av smyckesexperten Erik, gjorde min kväll!



nu e de lördag fattar man ju. tänker i trots till min stränga vardagsdiet genast gå och köpa god lördagsmat.
länge levebantningsförbryterskan!!

/Hast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0