Kenya vs Sverige

En vecka senare och Sverige har iaf vett att leverera snö lagom till julafton.

Jag har varit på Gävle sjukhus och blivit officiellt friskförklarad.
Vilket betyder att jag bara äter hälften så många piller som innan. perfekt.

Har noterat att på sjukhus i Sverige är det vanligt med kommentarer som:
"Nu sticker det till litegrann" eller min personliga favorit:
"Det här kan kännas lite obehagligt"

Prova att göra en akut bukoperation i bushen i Kenya - DET vill jag bara säga, kan kännas lite obehagligt.



kontrasten till hemmet i svenska skogarna kändes stor där ett tag.



hursomhelst nu sitter jag här på min häck hemma i Bajen och väntar in försäkringspengarna.
Sen ska jag leva loppan.

tänkte eventuellt försöka blogga lite mer frekvent va sägs om de. eftersom uppdateringen från mitt livs resa blev lite lidande efter mitt livs värsta upplevelse.
Har en del härliga, knäppa, korkade, roliga, mindre roliga samt astuffa grejer kvar att berätta från Kenya.
SÅ STAY BLACK SÅ SKRIVER JAG SNART IGEN!

XX E


ps. Pepparkaksbak hos Hast's är allt utom ordinärt. Årets tävling om mest originella utformning tyckte jag skulle gå till mej?



aningen partisk och afrikainspirerad.
Celinas joker on the run, inte helt dåligt försök:



Gabbes viking va eventuellt värd en andra plats:


men förstaplatsen går SOLKLART till Matteus och HYDRAN:



Pepparkakspanik!!!!!!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0