vila kan jag göra i graven!

så mina vänner. nu är det slut på bloggstopp. varseguuud.


hann vara ledig i 3dagar efter IKEAreklamen full med ankor som ni snart ser i rutan.
Torsdag och fredag hade makeupstore visning på berns och jag hade hand om 30 modeller.
för en gångs skull fann jag att jag var äldst.
fantastisk avslutning på det jobbet när tjejerna gick först till riche och sedan till storstad.

stadsmissionen bjöd på nya klänningen,






och gissa vem som förutom vi satt på balkongen och kollade in visningen?
prinsen himself. (ser bra ut i verkligheten ska meddelas)

sen blev de lördag. adopterade bort en orkidé till Renstiernas gata och fick stordäng i gitarrhjälten.
Fina Stina firade 30år fyllda och hade storkalas.
jag va där i min Poison Ivy klänning men utan rött hår.



skön utväxt ändå.



å Stina passade på att va snyggaste morsan ever som vanligt!
Lärdom från lördagskvällen som avslutades på Golden Hits:
dela förslagsvis taxi med någon som åtminstone bor i samma stadsdel som du.


om ni undrar jag gör jag kortfilm nu i 2v sen vet ingen vad som händer som vanligt.


men vila, det kan jag göra i graven!
tjing/Hast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0