Sveriges skönaste familjer!




Kanal5 drar igång en serie som heter Sveriges skönaste familjer nu i oktober.
såg trailern, ej imponerande men kan också bli askul.


kolla in länken,


http://kanal5.se/web/guest/program/-/artikel/av/b7xA/1097/4384660/1.0


tror DOCK dom gjorde en fet tabbe som gick miste om FAMILJEN HAST!
hahahaha jag orkar inte ens tänka på våran familj i nåt slags tvprogram.
TOTALKAOS. hahaha.















tror dom inte vet vad dom missar ;)

tillbaka tillarbetet! /Hast




Kommentarer
Postat av: Tobbe Blad

Ja ni skulle säkert passa i programmet. Har du fem syskon eller?



Det du såg var nog bara en så kallad "teaser", för jag tror inte de har börjat visa någon trailer än, men jag hoppas att vi kan bjuda på ett kul program även om det "inte imponerade"

2010-09-18 @ 10:06:13
URL: http://bbx8.se
Postat av: Anonym

yes vi är 6 vilda Hastar!

var förmodligen en teaser, men tror jag såg en trailer igår?

ni vet inte vad ni missar :)

2010-09-27 @ 16:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0