BRA!

We Will Rock You the Musical va helt fantastisk!


verkligen min starka rekommendation att ni går och ser den på Cirkus i höst.
svenska dialogen haltade lite men är det inte så i musikaler överlag?
De täckte dock upp med absolut fantastisk SÅNG!
och gitarr riffen va bara som en dröm.

skall inte avslöja för mycket men den här låten spelar kanske inte helt oväntat en stor roll i handlingen.



flera gånger utnämnd till världens bästa låt. nånsin. inte konstigt enligt mig.

njut lite å boka sen biljetter!









Fick en halvstark kommentar på mitt förra inlägg och ber om ursäkt.
Jag tog i lite väl och har inte en tillräckligt stark grund för mina åsikter för att slänga dom i folks ansikte som nåt slags påhopp.
Så jag tar i tanken tillbaks ordet rasister, och formuleringen främlingsfientlighet.
Dock anser jag mig ha rätt att tycka att deras politik inte på något sätt gynnar vårat land och att jag aldrig någonsin kommer att rösta för att de ska sitta med i våran Riksdag.

men nu ska inte detta bli en politisk blogg. icke!
ikväll tränar jag fotboll på Zinken och är lycklig, tjing/Hast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0