ännu en överhärlig inspelning.

nu har jag haft sådär hets igen och inte haft en minut över för bloggande som inte hjälper nån.

men nu är inspelningen av kortfilmen Want to see something över.
5 nätter höll vi på, plus förproduktionen såklart. trodde jag skulle gå av där en sekund när jag snittade på 2h sömn per natt och levde på red bull och espresso. (tack och lov för espressomaskin på set!)
MEN JÄDRANS Va KUL DET HAR VARIT!
bland de roligaste inspelningarna, fantastiskt härliga människor och vänta bara på resultatet av vårt slit!




krys & morgan två härliga från inspelningen.

ska samla lite sköna citat från set. men Morgan är ändå Morgan.
Jag skulle berätta nåt kul men va så trött så jag kom inte ihåg punch linen.
Då säger Morgan trött men förstående:
"De e bra Ella, ibland kan man behöva dra ett skämt utan punch line, för att spara tid!"

Idag kom nämnde Morgan in på kontoret  och när jag för hundrade gången konstaterar att Krysmynta bara använder pensionärsuttryck, säger Morgan:
"Jaa.. man vet inte om man ska skratta eller bli förbannad!"


slänger in nåt fler sen. inatt sov jag 8h yihoooo!
godnatt/Hast


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0