spiken i kistan.

gjorde sista dagen med kortfilmen idag. stängde projektet.
kändes konstigt, var faktiskt mitt första stora egna projekt som produktionsledare.

tittade på klippningen idag. animationerna är inte klara och det ska renderas, färgkorrigeras, läggas ljud osv.
men TUSAN va fin den är - jag är sjukt stolt!
får se vilka filmfestivaler den hamnar i.



annars invigde jag min fantastiska mockaväst med fransar idag.




svarta bootsen har äntligen kommit med posten dom också.
jag gillar posten ändå.

och imorn/torsdag kommer mitt leopardfodral johooo!


juste! titta va fint det döda djuret blev i min hall,




min fina far va precis här och hämtade lite grejer jag inte behövde och lämnade lite saker jag behövde.
så nu börjar de bli ordning hos Hast!

välkomna hit ska ni vara.
morgondagen ska försöka ägnas åt födelsedagsklänningsshopping. har ännu inte funnit den perfekta.
återkommer/Hast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0