på torsdag äts det ärtsoppa, på lördag e de fest men FREDAG är ändå den dagen som känns bäst!!

vilken FREDAG! kan inte nog poängtera hur mkt jag älskar spontana kvällar!
är det inte alltid dom bästa?

Jag och P tänkte: vi tar det lugnt.
Universum hade annan plan.

Spelade poker och konstiga spel hos mej.





Sedan mötte vi upp E på Naglo bar å tänkte: jaja vi hänger lite kanske stannar en halvtimme. max.

slutar med att vi dansar värst av alla till gamla schlagerhits å discodängor och har roligare än alla.
händer bara med dessa två,



Sen mötte jag upp A som va på besök från skogarna i norr.
Kanske inte mitt förstahandsval men blev Hells Kitchen och den största flaska bubblande man någonsin skådat.
visade sig också vara flera bekanta ansikten från Gästrikland på besök, plus att jag sprang in i M!
Väldigt trevligt tack för det!


Jag tror inte jag ska räkna igår som en dag i mitt liv riktigt.
Stort GRATTIS till min forne sambo Ato som hade födelsedagskalas igår!!
hur är det här me klockan nu igen? är jag tröttare än jag tror?
eller är jag egentligen piggare än vad jag borde va?
eler tvärtom?


jag och mina desperata hemmafruar i soffan /Hast


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0