man ska inte ropa hej..

innan man e över bron. (eller liknande) brukar man säga.
Här i mitt hus på Lidingö gäller oskrivna regler.
Att leva med pensionärer.

Ropar man hej efter klockan 11 får man ett bank i väggen eller en påse brinnande bajs i brevlådan.
(ok bildligt talat men ändå. om blickar kunde tala!)

Apropå pensionärer. fikade med kära Krysmynta och hon kommenterade att hon citat: "uppnått en mogen ålder".
kvinnan fyller 30 i november! jädrans va jag kände mej ung och blåst.
konstigt det där med ålder på vänner. tycker alltid det känns som man är lika gamla?



idag va de kallt och min halsduk försvann spårlöst under födelsedags/margarita äventyret.
så jag kompenserade med mössa istället.
premiäranvände också leopardvästen som synes!

alltid varit svag för och älskat leopardmönster. tror jag har något av ALLT i leopard.
skor, väska, byxor, klänning you name it I've got it.
men nu har tydligen världen hunnit ikapp mej för kliver man in i vilken kedjebutik som helst så fullkomligen KRYLLAR det av leopard så långt ögat kan nå.
tråkigt tycker jag. (men svårt att hålla fingrarna i styr)



den här lilla skjortan fick följa med Hasten hem idag.
och den fantastiska ringen är födelsedagspresent från Marron!


har inhandlat O.C säsong 4 så har mkt bättre saker för mej än att blogga om pensionärer i trappuppgången!
Sålänge/Hast

Kommentarer
Postat av: Mynta

Men darling!

Vi är ju lika gamla, på insidan! Och om vi säger att jag bara råkade somna i solen och där av rynkorna så kommer alla köpa det också! Att somna sådär var ju förresten ganska onödigt gjort och det skulle du aldrig göra! Så quid pro quo nu känner jag mig ganska blåst!

PUSS

2010-10-28 @ 23:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0