kyligt.

alltså jag såg den här bilden på lagerhaus och va tvungen att ta me den hem.
på det sättet får jag skratta varje gång jag öppnar kylen(vilket ju redan är rätt trevligt i sig)



aahahaha.


åjuste. jag fick en fråga från nån som läser om mina Reebok skor.
ni vet rumpskorna.
och svaret är att dom kostade en tusenlapp och går att köpa litevarstans. inhandlade mina på stadium.
det är fortfarande lite oklart om dom fungerar. (inte märkt någon tydlig skillnad rumpmässigt so far)
men visst känns det i benen och rumpan när man går!
och om inte annat så är det ett par sjukt snygga träningsskor! så investera på!



fick för mej att åka hem imorgon. så skogarna i norr: varseguuud här kommer ännu en Hast till skaran!

gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0